loading...
بهترین سایت تفریحی
اشتراک ایمیلی

جهت دریافت مطالب روزانه ایمیل خود را وارد کنید

آراد بازدید : 471 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

آتن - یونان

جزیره برتر آسیا به انتخاب مردم + تصاویر

Posted:

، ۵ جزیره برتر آسیا به انتخاب کاربران وب سایت cntraveler.com در سال 2013 انتخاب شده اند. این رتبه بندی بر اساس انتخاب و رای گردشگران و متشرکان این وب سایت (مجله) سراسر جهان صورت گرفته است. اعداد زیر رتبه هایی هستند گردشگران سراسر دنیا پس از بازدید از این مناطق به آنها داده اند.

5- جزیره لوبوک (Lombok)

رتبه گردشگران: ۷۷.۸
زیبایی: ۹۲.۹
رفتار دوستانه مردم: ۸۸.۱
آب وهوا: ۷۳.۸
رستوران ها: ۶۲.۵
هتل ها: ۷۰.۸
سرگرمی ها: ۶۸.۸
سواحل: ۷۹.۳

گردشگران معتقد هستند، Lombok یکی از زیباترین جزایر قاره آسیا با هزینه پایین و بسیار ارزان تر از بالی است و سواحل بسیار تمیز و مکان های تفریحی همچون کوه های آتشفشانی «رینجانی» است. این جزیره بهترین مکان برای استراحت و آرامش و سپری کردن دوران نامزدی یا ماه عسل است. مناظر و چشم اندازهای نفس گیر و ساحل های خلوت از جمله ویژگی های این ساحل هستند.


  ۵ جزیره برتر آسیا به انتخاب مردم


4- جزیره پوکت (Phuket)

رتبه گردشگران: ۷۸.۹
زیبایی: ۸۱.۳
رفتار دوستانه مردم: ۷۹.۴
آب وهوا: ۷۷.۴
رستوران ها: ۷۱
هتل ها: ۷۹.۶
سرگرمی ها: ۸۱.۶
سواحل: ۸۱.۸

پوکت از رتبه دوم در سال گذشته میلادی به رتبه چهارم نزول پیدا کرده است زیرا گردشگران اعتقاد دارند این جزیره بیش از اندازه شلوغ و پر همهمه است. اما با همه این اوصاف، هنوز مردم بسیاری از سراسر دنیا از این جزیره زیبا لذت می برند. پوکت آب و هوای گرم دارد و برای تعطیلات بسیار مناسب است. خانواده ها می توانند با خیال راحت با فررندان خود به آنها بروند زیرا این جزیره ترکیبی از زندگی سنتی و مدرن است و می توان گفت بهترین ساحل قاره آسیا به شمار می رود. در پوکت می توانید از انواع سرگرمی ها لذت ببرید.


  ۵ جزیره برتر آسیا به انتخاب مردم


3- جزایر سبو و ویسایان (Cebu & Visayan)

رتبه گردشگران: ۸۰.۴
زیبایی: ۸۶.۰
رفتار دوستانه مردم: ۸۸.۸
آب وهوا: ۷۸.۵
رستوران ها: ۶۸.۳
هتل ها: ۷۸.۴
سرگرمی ها: ۷۹.۲
سواحل: ۸۳.۵

این جزیره همه چیز در خود دارد، از انواع فروشگاه ها گرفته تا رستوران ها در زمینه های مختلف که برای هر نوع گردشگری جذاب و مناسب هستند. این جزیره ها مردم های بسیار خونگرم و مهربان دارند که رفتاری دوستانه با گردشگران دارند. شب های این ساحل به پای پوکت نمی رسد اما واقعا زیبا و پرهیجان است. این جزیره های بسیار کوچک تر و خودمانی تر هستند به طوری که برخی گردشگران جزیره Cebu را انتخاب نخست خود برای گردش و تعطیلات می دانند. حتی برخی از گردشگران آن را بهترین جزیره دنیا نیز نمی نامند.


  ۵ جزیره برتر آسیا به انتخاب مردم


2- جزیره کو ساموئی (Koh Samui)

رتبه گردشگران: ۸۲.۸
زیبایی: ۸۷.۲
رفتار دوستانه مردم: ۸۶.۶
آب وهوا: ۸۳.۲
رستوران ها: ۷۷.۵
هتل ها: ۸۶.۴
سرگرمی ها: ۸۳.۲
سواحل: ۷۵.۴

جزیره زیبا با زندگی شبانه بسیار عالی، رستوران های منحصر به فرد که بسیار پیشرفته است و تا حدی گران است، یکی از انتخاب های برتر گردشگران سراسر دنیا برای تعطیلات به شمار می رود. این جزیره در فهرست سال گذشته در جایگاه پنجم قرار گرفته بود اما امسال به مقام دوم صعود کرده است زیرا بسیاری از گردشگران از حضور در این جزیره نهایت لذت رابرده اند و لحظه های شاد و زیبایی را در کنار ساحل و مناظر فوق العاده زیبا سپری کرده اند.


  ۵ جزیره برتر آسیا به انتخاب مردم


1- جزیره بالی (Bali)

رتبه گردشگران: ۸۳.۱
زیبایی: ۸۹.۹
رفتار دوستانه مردم: ۹۰.۹
آب وهوا: ۸۶.۶
رستوران ها: ۷۹.۷
هتل ها: ۸۴.۷
سرگرمی ها: ۸۲.۳
سواحل: ۶۶.۱

بالی یک تکه از بهشت روی زمین است. همه گردشگرانی که به این جزیره بسیار زیبا مسافرت کرده اند، آن را قطعه ای از بهشت می خوانند و همچون سال گذشته در رتبه نخست زیباترین جزیره های آسیا قرار دارد. این جزیره مهربان ترین و خونگرم ترین مردمان دنیا را نیز دارد که همیشه با ادب و احترام و مهربانی با مسافران و گردشگران رفتار می کنند. این جزیره از نظر فرهنگ، غذا و مناظر زیبایی طبیعی در صدر جزایر آسیایی قرار دارد.


  ۵ جزیره برتر آسیا به انتخاب مردم

زیباترین و معروفترین جزایر یونان + تصاویر

Posted:

یونان (Greece) کشوری در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان است، این کشور از شمال با آلبانی، مقدونیه و بلغارستان و در شرق با ترکیه دارای مرز مشترک زمینی است. سرزمین اصلی یونان در جنوب و شرق به وسیله دریای اژه احاطه شده و از غرب به دریای یونان محدود است. «یونان» نام فارسی این کشور است. یونان در محل اتصال سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا واقع شده است و وارث میراث یونان باستان، امپراتوری بیزانس و نزدیک چهار قرن سلطه ترکان عثمانی است.

جزیره Lesvos

Lesvos (یا جزیرۀ لسبوس) جزیره ای در یونان می باشد که در شمال شرقی دریای اژه واقع شده است. مساحت این سرزمین 1632 کیلومتر مربع می باشد که 320 کیلومتر از آن را ساحل تشکیل می دهد و بدین ترتیب این جزیره سومین جزیرۀ بزرگ یونانی و بزرگترین جزیره در بین سایر جزایر یونانی می باشد که در دریای اژه پراکنده شده اند. این جزیره توسط تنگۀ Mytilini از ترکیه جدا شده است.

برای مطالعه اطلاعات بیشتر و مشاهده عکسهای بیشتر اینجا کلیک کنید

جزیره لسبوس - یونان

جزیره لسبوس - یونان

جزیره لسبوس - یونان

جزیره لسبوس - یونان

جزیره Mykonos

Mykonos (یا جزیرۀ میکنوس) به عنوان بخشی از جزایر Cyclades، یک جزیرۀ یونانی است که بین تینوس، سایروس، پاروس و نکسوس قرار گرفته است. این جزیره ناحیه ای به وسعت 85.5 کیلومتر مربع را پوشش می دهد و سطح آن در بالاترین نقطه 341 متر بالاتر از سطح دریا قرار می گیرد. اینجا 9.320 نفر سکنه دارد (تا سال 2001) که اکثر آنها در بزرگترین شهر آن یعنی Mykonos زندگی می کنند که در ساحل غربی واقع شده است. (به Mykonos اصطلاحا Chora هم می گویند که به معنی شهر است. اینگونه نامگذاری در زبان یونانی زمانی اتفاق می افتد که نام یک جزیره با نام شهر اصلی اش یکسان باشد.) Mykonos یکی از جزایر چند ملیتی اروپاست و مقامی سمبلیک در بین گردشگران اروپایی بدست آورده است.

برای مطالعه اطلاعات بیشتر و مشاهده عکسهای بیشتر اینجا کلیک کنید

جزیره میکنوس (میکونوس) - یونان

جزیره میکنوس (میکونوس) - یونان

جزیره میکنوس (میکونوس) - یونان

جزیره میکنوس (میکونوس) - یونان

جزیره Santorini

جزیره سنتورینی (Santorini) که با نام "ترا(Thera)" نیز شناخته می شود در200 کیلومتری کشور یونان در دریای اژه قرار دارد. جمعیت این جزیره کمتر از 15000 نفر می باشد و به خاطر محلی که جزیره واقع شده و رنگ خانه های آن معروف شده است. جزیره سانتورینی نمای بسیار زیبایی دارد و از نظر جغرافیایی بی نظیر است که هرکس حداقل یک بار در زندگی اش باید آنرا ببیند علیرغم موج عظیم توریستهایی که در این جزیره ازدحام می کنند. درطول قرنها , یونانیان روستاهایی را بر لبه های تیز آتشفشانهای بلند سانتورینی بنا می کردند. این اجتماعهای فریبنده همراه با نماهای نفس گیراز تخته سنگهای صاف و خلیج آبی عمیق به سانتورینی زیبایی ای می بخشد که همگان را شیفته این منظره ها میسازد. چنانکه امروزه معلوم شده است جزیره سانتورینی در 3500 سال پیش پدید آمده هنگامیکه آتشفشان عظیمی فوران کرده بیشتر قسمتهای جزیره امروزی را به بیرون ریخته است .

برای مطالعه اطلاعات بیشتر و مشاهده عکسهای بیشتر اینجا کلیک کنید

جزیره سانتورینی یونان

جزیره سانتورینی یونان

جزیره سانتورینی یونان

جزیره سانتورینی یونان

جزیره Rhodes

Rhodes (یا جزیرۀ رودس) جزیره ای در یونان می باشد که در دریای اژۀ شرقی واقع شده است. Rhodes از لحاظ جمعیت و وسعت، بزرگترین جزیره از میان جزایر Dodecanese می باشد. جمعیت آن 117.000 نفر است و مرکز آثار باستانی این گروه از جزایر می باشد. قانونا، این جزیره یک شهر مستقل در درون بخش وابستۀ Rhodes می باشد که همگی جزو محدودۀ اژۀ جنوبی هستند. شهر اصلی این جزیره و محل استقرار شهرداری آن، شهر Rhodes می باشد که 53.709 نفر سکنه دارد (تا سال 2001) و در شمال شرقی جزیرۀ کرت، جنوب شرقی آتن و جنوب غربی ساحل آنتالیای ترکیه واقع شده است.

برای مطالعه اطلاعات بیشتر و مشاهده عکسهای بیشتر اینجا کلیک کنید

جزیره رودس - یونان

جزیره رودس - یونان

جزیره رودس - یونان

جزیره رودس - یونان

جزیره Crete

Crete (یا جزیرۀ کرت) بزرگترین و پرجمعیت ترین جزیرۀ یونانی و پنجمین جزیرۀ بزرگ در دریای مدیترانه است. این جزیره قسمت مهمی از اقتصاد و فرهنگ موروثی یونان را تشکیل می دهد و این در حالیست که خصوصیات فرهنگی و محلی خود را نیز حفظ می کند (مانند لهجه، شعر و موسیقی). همچنین کرت مرکز تمدن Minoan می باشد که از اولین تمدن های اروپا بوده است.

برای مطالعه اطلاعات بیشتر و مشاهده عکسهای بیشتر اینجا کلیک کنید

جزیره کرت - یونان

جزیره کرت - یونان

جزیره کرت - یونان

جزیره کرت - یونان

آتن

آتن، پایتخت کشور یونان، شهری است که در دل قرن ها تاریخ غرق شده است. شاید آتن جذاب ترین و مشهورترین شهر در دنیا نباشد اما اگر کمی دقیق تر بدان بنگرید شهر دلفریب، جذاب و پرجنب و جوش آتن را در مقابل چشمان خود خواهید دید. یکی از بهترین راه های لذت بردن از تابستان آتن این است که روزهای خود را مانند آتنی های محلی بگذرانید. یعنی صبح زود بیدار شوید، صبحی پرمشغله داشته باشید (مثلا به بازدید چند چشم انداز فوق العاده بروید) و سپس در هوای گرم روز از خوابی عمیق، طولانی و دلپذیر لذت برید و شب ها بیدار بمانید. شب گذرانی های آتن عالی هستند و رستوران ها، کافه ها و سرگرمی های عالی و بی شماری در داخل و مرکز این منطقه موجودند.

برای مطالعه اطلاعات بیشتر و مشاهده عکسهای بیشتر اینجا کلیک کنید

آتن - یونان

آتن - یونان

آتن - یونان

آتن - یونان


      
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 495
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 766
  • بازدید ماه : 1,796
  • بازدید سال : 6,420
  • بازدید کلی : 589,380