loading...
بهترین سایت تفریحی
اشتراک ایمیلی

جهت دریافت مطالب روزانه ایمیل خود را وارد کنید

آراد بازدید : 397 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

خنده بازار دااااااااااغ آخر هفته...

خنده بازار دااااااااااغ آخر هفته...

 


 

 

من قبلنا همش به بدنم شامپو بدن خارجی میزدم ولی از وقتی فهمیدم تو روز قیامت قراره علیه من شهادت بدن، بهشون گریس هم نمیزنم، آدم فروشای پس فطرت !
.
.
.
.

بیست


مرحوم گوگل پسر بود یا دختر؟
خب اون بدون شک دختره،
چون اجازه نمی ده یه جمله ای رو کامل کنی،
از همون اول شروع می کنه به حدس زدن،
و همچنان حدس زدن،
لامصــب بعضی وقتا حدسایی میزنه که دهن آدم وا میمونه،
مخصوصاً وقتی یکی کنارت نشسته باشه!!!
.
.
.
.

بیست


خدایا ، اول انقلاب و بعد جنگ رو که تجربه کردیم ، گرونی و تحریم و اینا که بجای خودش ، سیل و زلزله هم که دیگه شده سوژه دوستان ، قربونت این آخر عمری آتشفشان تفتان و دماوند رو هم فعال کن که همه مصیبت ها رو یه جا توی یه پکیج بنام “زندگی” تجربه کرده باشیم !!
.
.
.
.

بیست


اصفهانیه به زنش میگد: اسمی ۵ تا حیوونو بوگو که با “خ” شروع بشد و با “دال” خلاص.
زنه میگد:
خان داداشد، خارد، خدا بیامرز آقاد، خیر ندیده نند و آخریش خود خرد.
.
.
.
.

 

بیست


یارو کارت عابر خودشو میندازه تو ضریح امام رضا میگه یا امام رضا حاجتمو بده تا من رمزشو بگم !
.
.
.
.

بیست


آشپزی سخته
ولی میتونین با خلاقیت های کوچیک این کار رو برای خودتون به لذت تبدیل کنین
مثلا من ﺩﯾﺮﻭﺯ ماستو خیار رو بدون خیار درست کردم خیلی هم خوب شد ^.^
.
.
.
.
.

بیست


ﺑﻀﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺷﺎﺭﮊﺍﯾﯽ ﻛﻪ ﻣﯿﺨﺮﻡ ﯾﻨﯽ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺭﻣﺰﺵ ﺳﺎﺩﻩ ﺳﺖ ﻛﻪ
ﻧﺎﺧﻮﺩﺁﮔﺎﻩ ﺣﺴﺮﺕ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﻛﻪ ﭼﺮﺍ ﻗﺒﻼ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺶ ﻧﻜﺮﺩﻡ !
.
.
.
.
.

بیست


به لقمان گفتند : ادب از که آموختی ؟
حرفهایی زد که اگه بگم عمراً تو بیست چاپ شه !
خیلی عصبانی بود معلوم بود شاکی شده از سوالم
.
.
.
.
.
.

بیست


ما یه مزیت خیلی خوبی که داریم اینه که
وقتی که بزرگ شدیم ، و به مامان و بابا تبدیل شدیم
سر زده رفتیم تو اتاق بچمون و دیدیم داره به صفحه دسکتاپ خیره میشه
یکی میکوبیم پس کلش
میگیم کره سگ بیار بالا ببینم چی داشتی میدیدی ^.^
.
.
.
.
.
.

بیست


یه بارم مثل سوباسا به داداشم زُل زدم تا با ذهنم باهاش حرف بزنم
بهم گفت چیه مثل بز زُل زدی ؟
فهمیدم بیشتر باید تمرین کنم 
.
.
.
.
.

بیست


مامانم میگه ساعت چنده؟ میگم ۱۱:۱۷ دقیقه
میگه دقیق ؟ 
نه یازده و رب بود رندش کردم گفتم یازده و هیفده 
.
.
.
.
.
.

بیست


مرد باید خوش تیپ باشه و ته ریش داشته باشه
اخلاقش مهم نیست ؛ با اجرا گذاشتنِ مهریه درست میشه !
.
.
.
.
.
.

بیست


بالاخره
عزیزم خره بالاست  تو چرا میای پایین ؟
دقت کن 
گفتم بالاخره نگفتم پایین خره 
با این هوشت حتما دانشجوام هستی 
بیچاره ننه بابات  چی میکشن از دست تو 
.
.
.
.
.
.

بیست


اینقد سطح آرزوهامو اوردم پایین به نفت رسیدم
فقط پول ندارم پالایشگاه بزنم 
.
.
.
.
.
.
.
.

بیست


چرا اسم همه خمیردندون‌ها دخترونه است؟
«پونه»، «نسیم»…
خب یه خمیردندون «سعید» هم بزنند… یا «فرزاد»
.
.
.
.
.

بیست


سعی کن تو زندگیت مثل اینترنت اکسپلورر پررو باشی!
با اینکه میبینه فایرفاکس و کروم و Safari نصب داری
ولی موقع ورود به سایت دانشگاه باز میاد میگه میخوای منو Browser اصلیت کنی؟
.
.
.
.

بیست


ﺁﻗﺎ ﺗﺎ ﻟﺒﻮ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ ﯾﻬﻮ بابام ﺍﻭﻣﺪ ﻣﺎﺭﻭ ﺩﯾﺪ !
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻭﻧﻢ یه ﭼﻨﮕﺎﻝ ﮔﺮﻓﺖ دستشو ﻧﺸﺴﺖ ﺑﺎﻣﺎ ﻟﺒﻮ ﺧﻮﺭﺩ!
چیه فک کردی ما از اوناشیم ؟
برو از خدا بترس
ﺗﺴﺒﯿﺤﻪ ﻣﻦ ﮐﻮ؟
کی ورش داشته ؟؟
.
.
.

بیست


توی سایتی نظر سنجی گذاشته بودن پرسیده بودن :
“کدوم سوغاتی از کدوم شهر رو خیلی دوست دارید ؟
اکثر اونایی که شرکت کرده بودن زده بودن
“ LCD از بانه ” یعنی من عااااشق این هموطنانمونم !
.
.
.

بیست


آیا میدانید:
زنها فرشته اند
ولی ما مردها فقط یه مشت دروغگو هستیم !؟
.
.
.

بیست


تنها پیشگیریه مفیدی که ما ایرانیا تو زندگیمون میکنیم
پر کردن آفتابست که یوقت تو توالت گیر نکنیم بدبخت شیم !
.
.
.

بیست


یه آرزو بکن
حالا سگ دو بزن تا بهش برسی!
.
.
.

بیست


باید رفت …
گاه از قلب کسی …
گاه جفت پا تو صورت کسی !
.
.
.

بیست


همین روزاست که مخابرات بهم اس ام اس بده بگه:
مشترک گرامی الان مدتِ مدیدیه جز من کسی به شما پیام نمیده!
نظرتون چیه بیشتر آشنا بشیم !؟
.
.
.

بیست


ﺍﮔﻪ ﺭﮒ ﻏﯿﺮﺕ ﯾﮏ ﺯﻥ ﺑﮕﯿﺮﻩ
ﺣﺘﯽ ﺳﻮﺳﮏ ﻫﻢ ﺟﻠﻮﺩﺍﺭﺵ ﻧﯿﺴﺖ 
.
.
.

بیست


.در رفاقت مراقب آدمهای تازه به دوران رسیده باش
هرگز به دیواری که تازه رنگ شده تکیه نباید کرد !
.
.
.

بیست


توی رستوران بین راهی رفتم دستشویی دستمو بشورم
مسئول دستشویی موقع خروج میگه: آقا! ۲۰۰ تومن می شه!
من: من فقط دستمو شستم!
اون: پس برگرد برو توالت بعد بیا ۲۰۰ بده!
دستمو کردم جیبم ۲۰۰ تومن بهش دادم!
میگه: نه! باید بری دستشویی حتما!
میگم: چرا؟
میگه: من مال حروم از گلوم پایین نمیره!
.
.
.

بیست


مصرف بیش از حد احترام باعث اختلالات روانی طرف مقابل
و اختلالات عصبی شما میگردد ! لطفا در میزان مصرف دقت کنید !
.
.
.

بیست


همه ناقص الخلقه هستند
هیچ کسی دل و دماغ ندارد !
.
.
.

بیست


الان دقیقا یه سوال فنی دارم
اونایی که دو یا سه تا زن میگیرن
یعنی به جز نیمه گمشده، وقت اضافه و پنالتی هم داشتن؟
.
.
.

بیست


الکی میگن از هر دستی بدی با همون دست پس میگیری
من که از هر دستی دادم با لگد پس گرفتم!
.
.
.

بیست


خدایا …
تو این دنیای کثیف …
این قلب پاک چی بود به ما دادی آخه !
.
.
.

بیست


میگن بخند تا دنیا بهت بخنده
ولی فکر کنم دنیا از خنده من خوشش نیومده !
لَج کرده
.
.
.

بیست


ﯾﻪ ﺁﻫﻨﮕﻮ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﭘُﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ Play ﮐﺮﺩﻡ
ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩِ ﺻﺪﺍﺵ ﮔﺮﻓﺖ
.
.
.

بیست


مهریه رو باید به نیت تعداد خواستگارای ناکام دختر بزارن
اینجوری ارزش واقعی معامله هم مشخص میشه !
.
.
.

بیست


آنتی ویروس لپ تاپمو یک سال و نیمه آپدیت نکردم
یه ماهه پیغام میده: هر غلطی دوست داری بکن من دیگه کاری به کارت ندارم !
.
.
.

بیست


ما از اونایى هستیم که دعاهامون میخوره به پنجره
بعد کمونه میکنه میخوره به سقف، سقف خراب میشه رو سر خودمون !
.
.
.

بیست


محاله
بهش بگی سلام برسون ، بزرگیتو نرسونه !
.
.
.

بیست


طرف نیم ساعت میره بیرون ۴۰ بار ننه باباش بهش زنگ میزنن که کجایی
اون وقت ما با دوستامون میریم شمال بابام ۳ روز بعدش زنگ میزنه میگه:
علی تا نونوایی نبسته دوتا نون از تو رات بگیر بیار!
.
.
.

بیست


یکی از سخت ترین خداحافظی ها
خداحافظی با سنگیه که از سر کوچه تا دم خونه شوتش کرده ای !
.
.
.

بیست
 

به بغضـــــیا باید گفت :
شما روی پاتم نمیتونــــــی وایسی چه برسه به حرفات !
.
.
.

بیست


ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻓﻬﻢ ﻣﺎ ﺩﺭ ﺣﺪ ﻧﻔﻬﻤﯿﻪ ﺷﻤﺎ ﻧﯿﺴﺖ !
.
.
.

بیست

مورد داشتیم طرف تو گوشیش اسم مامانشُ “بیا خونه” سیو کرده !
.
.
.

بیست


موارد داشتیم اسمشون واسه حج واجب در اومده
ولی واسه اینکه خمس و زکات مالشون رو ندن همه اموال رو زدن بنام زن و بچه هاشون !
.
.
.

بیست


ﯾﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﻭﺣﺸﯽ ﺑﺎﺯﯼ که رابطه نیس
با مُتَکا بزنی لهش کنی ﺑﺪﻭﯾﯽ دنبالش
ﺁﺧﺮ ﺳﺮ ﻫﻢ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﭘﺮﺗﺶ ﮐﻨﯽ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮐﺼﺎﻓﺖِ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﺭﻭ !
.
.
.

بیست


رفیقم رفته دانشگاه کیش، میگم چطوریه؟
میگه حاجی اینجا با یه سری ماشین هایی بچه ها میان دانشگاه
که من تو نید فور اسپید پولم بهشون نمی رسه !
.
.
.

بیست


اونجا که قمیشی میگه :
هرگز نخواستم که تورو با کسی قسمت بکنم
آدم فکر میکنه با ته دیگشه !
.
.
.

بیست


تو این فیلما دیدین وقتی از خواب پامیشن چقد تمیز و مرتبن!o.O
خیلی تلاش کردم منم یبار اون جوری از خواب پا شم…
ولی هر وقت پا میشم تو آینه خودمو میبینم
شبیه سرخ پوستای آدمخوار جنوب غربی آمریکای مرکزی شدم !
.
.
.

بیست

به بعضیام باید گفت فاز خود را با رسم شکل توضیح دهید …
واللا به خداااا
.
.
.

بیست


میدونم دیگه پس فردا که بابا شدم ایه نازل میشه
احترام فرزند واجب است به فرزندان خود نیکی کنید که بهشت زیر پای فرزندان است
تازه زضایتشونم باید جلب کنیم کصافطارو
.
.
.

بیست

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭼﺘﻪ؟
ﺳﺮﺩت شده؟
ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ ﺑﯿﺎﯾﯽ ﺑﻐﻠﻢ؟
(گفتگوی ﺩﯾﺸﺐ من با متکام)
.
.
.
.

بیست


ااددا بابا دد
ای ی ی ی
قاقا
ا ا ا ا ا
ببخشید، گوشیم دست بچه بود!
.
.
.

بیست


به یکی از آشنا ها میگم بچه هات به سن تکلیف رسیدن؟!
میگه : آره الحمدالله… هم سیگار میکشن
هم فحش مادر میدن !
.
.
.
.

بیست


ﻗﺪﻳﻤﺎ ﻣﻴﮕﻔﺘﻦ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﮔﻪ ﺑﺘﻮﻧﻪ ﭘﻮﺳﺖ ﭘﺮﺗﻘﺎﻟﻮ ﺳﺎﻟﻢ ﺩﺭ ﺑﻴﺎﺭﻩ
ﻭﺍﺳﺶ ﺷﻮﻫﺮ ﭘﻴﺪﺍ ﻣﻴﺸﻪ !
ﺩﺧﺘﺮﺍﯼ ﻋﺰﯾﺰ ﺍﻻﻥ ﻫﻤﻴﻦ ﺣﺮﮐﺘﻮ ﺑﺎ ﻧﺎﺭﮔﻴﻠﻢ ﮐﻨﻴﻦ ﺩﻳﮕﻪ ﻓﺎﻳﺪﻩ ﻧﺪﺍﺭﻩ !
 

بیست

 

 

 

 

پاستیل 13 کیلویی هستن ایشون !  ^.^

پاستیل 13 کیلویی

 

زرافه بدبخت از خیلی از تفریحات محرومه :))

زرافه بدبخت !

 

پشت صحنه کارتون فوتبالیستا ! :))

ینی عین واقعیته

پشت صحنه فوتبالیست ها

 

هیچکی منو دوس نداره :((

هیچکی منو دوس نداره !

 

دارن چینی بازی در میارن :))

از فردا تو ایران مد میشه !

چینی بازی !

 

دقت کردین بی دست و پا ترین حیوانات مارِ

اونوقت همه ازش میترسن !

عکس خنده دار

 

داداش رفت که رفت ، به درک

بهش فک نکن

رفت که رفت .... به درک !

 

کلوز آپی آشنا از اکثر دانشجویان محترم !

تصاویر طنز و خنده دار

 

به خدا من نمیخواستم بزنم تو چشش !

خودش ثورتشو آورد جلو :(

عکس نوشته های طنز آذر ماه 92

 

یه صلوات نثار روحش کنین :|

یکم دقت کنید متوجه مشید چرا ! احمق :))

عکس جالب

 

ابزار خودکشی حلزونام دمه دسته !

خودکشی حلزون

 

وانتافه :))

وانتافه

 

بزن قدش !

کوسه و غواص

 

ما اصلا برای هم ساخته نشدیم !

عکس نوشته های طنز آذر ماه 92

 

آقا این پول منو بدید لطفا ! :|

تصویر جالی از حیوانات

 

یکی از معضلات کلیپس ! :))

کلیپس خنده دار

 

اینجاست که شاعر میگه :

در حسرت آغوش تو هستم ، بغلم کن !

از عطر بر و روی تو مستم ، بغلم کن !

کی گفته که قراره دور از تو بمونم !

من با احدی عهدنبستم ، بغلم کن !

عکس طنز

 

خدا رحمتش کنه … !

عکس های خنده دار جدید

 

سه راهی باید 17 راهی باشه !

ابتکار در طراحی

ابتکار جالب در طراحی

 

یَک چینیِ به غایت احمق (از دید پسرا)
9999 گل رز قرمز را برا دوختن لباس
دوست دخترش(خدا شانس بده از دید دخترا) تهیه کرد !
درفرهنگشون عدد 9 به معنی شایسته برای همیشه ست !

عکس نوشته های طنز آذر ماه 92

 

عاشقانه های کارمند و حقوق ! :))
 

عاشقانه های کارمند و حقوق

 

شکار لحظه ها !

شکار صحنه

 

حالا بیا بهش بگو کلید ” اِنی ” کجاست ! :))

ور ایز د انی کی !

 

و حالا تکنولوژی …. !

تکنولوژی

 

کیا این صحنه براشون آشناست !؟ :))

عکس نوشته های طنز آذر ماه 92

 

آرایشگاه گریه ها ! :))

آرایشگاه گربه ها

 

میدونم طلاق سخته مرد …

ولی ظرف ماهی من خود به خود پر نمیشه !

عکس نامه طنز و خنده دار

 

توی روسیه به ازای هر 50 بشین پاشو یه بلیط رایگان میدن !

یه لحظه فک کن این دستگاه توی ایران باشه !

عکس نوشته های طنز آذر ماه 92

 

من سکوت میکنم !

ax-khandedar-radsms-30

 

تصویر کاملا گویاست !

ax-khandedar-radsms-31

 

ینی معنی و مفهوم مجسمه رو عوض کرد با این حرکت :))

عکس نوشته های طنز آذر ماه 92

 

همینجوری ، یهویی !

عکس نوشته های طنز آذر ماه 92

 

آخییی !

کفش تق تقی مرغی !

کفش تق تقی مرغی

 

عکس بدون گریم چارلی چاپلین

عکس بدون گریم چارلی چاپلین

 

خدایی اول اردک دیدین یا خرگوش !؟

تصویری دو پهلو

اردک یا خرگوش ؟

 

این گربهه کدوم گوری رفت !؟

عکس نوشته های طنز آذر ماه 92

 

این VS اون !

جنگ پلنگ ها

 

طرح  چاپ فحش و دری وری جهت کاهش مصرف سیگار

مرحله بعدش دیگه خیلی بد میشه !

نکش آقا نکش

عکس نوشته های طنز آذر ماه 92

 

بذار جشتو ماچ کنم عزیزم !

عکس نوشته های طنز آذر ماه 92

 

تله موش  و تله انسان ! :))

  تله موش ، تله انسان

 

این سوال پیش میاد که دمپایی رو به دوچرخه قفل کرده

یا دوچرخه رو به دمپایی !؟ O.o

عکس نوشته های طنز آذر ماه 92

 

یزید در حال چک کردن اس ام اس !

یزید

 

تصویر کاملا گویاست !

عکس خنده دار

 

شرح در عکس :))

شرح در عکس

 

کی ادعای شاخ بودنش میشد !؟

کی ادعای شاخ بودنش میشد !؟

 

ینی عالیه این عکس :))

وقتی مریخی ها پرچم آمریکا رو میبینن !

وقتی مریخی ها پرچم آمریکا رو میبینن !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 409
  • بازدید ماه : 1,439
  • بازدید سال : 6,063
  • بازدید کلی : 589,023